partyswede.blogg.se

2013-04-21
16:55:00

Awkward fast trevligt
Blev fullare än planerat, dansade i helt fel skor, hittade ragg, följde med honom hem, hade awkward sex, jag kräktes, sov, han fixade frukost, vi såg på film, han följde mig halvvägs hem...
 
Typ så. Herr awkward gav mig sitt visitkort och han har mitt mobilnummer, men jag tror inte jag vill ses igen. Det var trevligt och allt, men det klickade inte och det var awkward för han ville prata om allt möjligt och ses igen, men jag ville inget av det. 
 
Jag har lärt mig en grej den här veckan också. Jag ska inte höra av mig så ofta som jag gör till eventuella kk... 
Jag har nog framstått som klängig och vill inte uppfattas så. Jag är allt för ivrig! Men det tror jag beror på att jag inte varit singel nånsin! (Innan man är 16 år tycker jag inte att det räknas) Jag är 24 år och har aldrig varit singel. Aldrig spelat det här jävla spelet!
Någon därute som har erfarenhet av detta som kan ge mig några goda råd?
 
 
Sliten och lite awkward feels i kroppen fortfarande... Ska nog sova lite mer...
 
 
--------Partysvenskan
Taggar: Analys, Herr awkward, One night stands, Partysvensk;

Kommentar:

Jag har heller aldrig varit singel, men har nog aldrig känt så riktigt. Mr att jag vill ha närhet och allt det där. Skulle nog aldrig klara av att bara ha en kk. Antingen vill jag vara med honom och får känslor, eller så vill jag inte vara med honom alls.

Svar: Jag kände också så förr, att jag måste ha känslor för att vara nära och så, men nu när jag är inställd på att vara singel ett tag så vill jag iaf prova på kk-förhållandet... Jag framstår säkert som en sexgalning, men jag gillar verkligen också fina stunder med bara mys och närhet, såklart. :)

----Partysvenskan
Partysvenskan

2013-04-22 @ 15:07:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: