partyswede.blogg.se

2013-04-20
17:42:00

Blåsor under fötterna
Yay! Hade besök av en fin vän från sverige. Vi gick ut och dansade vilket var väldigt kul eftersom jag inte har dansat ute på två månader! Så det var kul, fast jag fick blåsor under fötterna och det var mest tonåringar på dansstället. Men vi hade kul ändå och nöp de små killarna i rumpan, Hahahah! 
Har ätit och druckit dåligt de senaste dagarna så det faktum att jag svimmade när vi kom hem och rökte lite är inte jättekonstigt... Läskigt, men det är då det är så fint att ha vänner omkring sig! Har aldrig svimmat förr, i hela mitt liv! Men nu vet jag hur det är iaf. Hade precis haft ett sjukt skrattanfall och reste mig och började flytta bord för att göra plats åt madrass åt min kompis, så blev jag yr och väldigt trött, så jag satte mig på golvet och bara slocknade. Vara bara ute i två sekunder, men då var jag plötsligt pigg igen... Konstigt det där... 
Men nu mår jag fint igen! 
 
Ska snart skypea med en annan kompis från sverige, som dessutom funderar på att åka hit till den här stan för att jobba! Awesome! Min vän som jag var ute och dansade med sa också att stan växer för henne. Låter fint det ;) 
Hoppas de bestämmer sig för att komma! 
 
Jobbade igår med de färska blåsorna under fötterna också. Det var intressant... när jag tog av mig jobbskorna och på med mina vanliga så vaggade jag fram som en gravid kvinna... Men idag känns det bättre. Var längesen jag gick med så höga klackar... Men klackar ger en känsla i kroppen, liksom att man sträcker på sig och känner sig lite mer uppklädd och faboulus liksom. Älskar klackar! Så länge man kan gå i dom på rätt sätt! Kan man inte gå i klackar så får man skaffa lägre, eller helt andra skor, eller träna på det. Gå inte runt på stan med skor du inte kan gå i ordentligt... Det ser inte bra ut.. :P
 
Färdigklagat för idag! Nu ska jag göra mig klar för en skype-session med en kompis och lite senare blir det några glas med en fellow partysvensk! Ha det bra allihopa! 
 
 
---------partysvenskan
Taggar: Jobb, Partysvensk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: