partyswede.blogg.se

2013-04-29
15:39:22

Ett uppehåll
Har varit i sverige i en liten vecka så har inte kunnat skriva något... Har dock inte varit helt händelselöst. ;)

Har både goda och dåliga nyheter om mustaschen. Han hörde av sig när jag var i sverige, vilket var usel tajming, men nu vet jag i alla fall att han fortfarande vill ses! Jag började tro att jag skrämt bort honom, så det känns skönt med en bekräftelse på att jag inte gjort det. :) 
Hoppas vi får bättre tajming nästa gång då. Börjar bli dags för en natt med lite träning igen...
 
Nästa vecka åker jag till sverige igen för att hämta mina möbler hos exet, friendzonaren... Jag tror det blir rätt jobbigt, men det ska bli skönt att äntligen bli klar med det här. Börjar bli så att jag bara irriterar mig på honom nu. Jag vill så gärna att vi ska kunna vara vänner efter det här, men det ser ut att ta tid eftersom han är så tom på känslor och ord! Han kunde inte ens säga något när jag stod i hallen och sa att jag tyckte det var skitjobbigt att flytta. Han bara såg på mig och sa "ok.". Han framstår som sjukt kall. Vet inte om det beror på att han inte vill att jag ska se hur jobbigt han har det, om han har gått vidare redan (han har ju tydligen en fling/ny tjej), eller om han bara är så kall? Man tycker att jag efter mer än 7 års förhållande borde känna honom så pass väl, men just nu känns det som att jag inte vet riktigt vem han är... Är det konstigt? Jag tycker det är jobbigt i alla fall...
Så, ska bli skönt att bli klar med skiten! 
 
Just nu är jag i alla fall tillbaka i norge och det känns bra! Nu ska jag på stan och ta en smoothie kanske... Och läsa mer i Hungergames!!! :D
 
 
-----------Partysvenskan
Taggar: Analys, Friendzonaren, Lägenhet, Mustaschen, One night stands;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: