partyswede.blogg.se

2013-04-16
23:04:00

Mer överanalyser
Jag vet, jag vet! Jag överanalyserar, MEN! Idag smsade jag mustaschen runt lunchtid. Har fortfarande inte fått svar nu när klockan är ca 23.00. Whats up med att inte ens svara då? Klättraren har heller inte svarat! Har jag skrämt dom med mina sms? Det är inte precis så att jag skrivit "Hej ska vi knulla? Jag är sjukt kåt och ensam, sätt på mig. Snälla, ge mig uppmärksamhet!" Nej, det har varit fina små sms med en dash av flirtsmileys och bara ett litet sms till varje. 
 
Så varför kan ingen av de svara? Jag skulle bli nöjd, (inte glad, men nöjd i alla fall) om de åtminstonde kunde svara "Tack, men nej tack" bara så man vet vart man står! 
 
Fast man vill ju inte få ett nej heller... 
 
Fan. Jag är singel, inte ful att se på, jag är öppen och glad. Varför sitter jag och överanalyserar obefintliga sms? 
Vet inte... Men det gör jag nu...
 
 
Trodde killar gillade små skamliga förslag från tjejer, utan känslor... bara sex..?
 
------Partysvenskan
Taggar: Analys, Klättraren, Mustaschen;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: