partyswede.blogg.se

2013-04-13
11:53:00

Mustasch eller inte...? Det är frågan.
Funderar på om jag ska ta och kontakta mustaschen eller inte...
I ett tidigare inlägg har jag berättat om våran natt på en stor fest på ett hotell. Lång historia kort; vi dansade, hånglade, hade sex, jag blödde lite, han ville ändå jag skulle stanna natten, jag gick till mitt...

Nu undrar jag... Ska jag kontakta honom? Han kanske tyckte annorlunda om blodet när han vaknade på morgonen? Eller så gjorde han inte det... Han sa ju precis innan jag gick att jag kunde höra av mig om jag hade tråkigt någon gång... Så jag borde kunna höra av mig. 
 
Känner bara att jag skulle behöva en natt till! En natt med sex, sked, kanske sova över? Han vill inte ha något seriöst, men verkade gilla att sova ihop. Precis som jag känner! 
 
Lite pinsamt med blodet bara, men jag kanske bara hakar upp mig nu? Kanske jag är nervös eftersom det är det första eventuella KK:t som jag har haft! Vet inte. Vad tror ni? 
Jag är inte nervös för att jag tror jag ska bli kär i honom eller nåt! För jag är verkligen inte ute efter ett förhållande. 
 
Fast när man fått en natt vill man ju gärna ha mer... :P
 
--- Partysvenskan
Taggar: Mustaschen, One night stands, Partysvensk, Sex;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: