partyswede.blogg.se

2013-04-15
12:22:00

Öppning
Idag ska jag göra öppningen på jobbet... Har aldrig gjort det förr så det känns lite jobbigt. Chefen kommer ju att vara där såklart och det låter väl bra tycker ni? Om det inte vore för att chefen pratar oavbrutet och ger en "små tips" om hur man ska göra allting. När han pratar så mycket om saker som jag ser som självklara så zonear jag ut i hjärnan och hör inte längre vad han säger! Frustrerande, to say the least... 
Men jag har tre till öppningsdagar den här månaden så det är väl bara att bita i det sura äpplet antar jag. :)

Efter lite mer spekulerande och pratande med vänner så har jag kommit fram till att jag ska ge mustaschen en chans. Ska smsa honom i veckan (fick så lägligt mens för ett par dagar sedan, helt apropå det awkwarda som hände på hotellet ;P) så får vi se om han menade allvar med att han ville göra det igen. "Bara sexuellt" sa han. Fine by me! ;)
 
Och apropå att höra av sig. Killen som jag väntat på ska höra av sig (Klättraren) har fortfarande inte gjort det, även fast jag skrev ett längre chattmeddelande till honom, som jag ser att han har läst, där jag la korten på bordet och förklarade att jag inte är ute efter något seriöst och att om han känner annorlunda, eller bara är sjukt upptagen för stunden så kan han bara säga till. 
Nu tänker jag inte analysera honom mer. :)
 
 
------ Partysvenskan
Taggar: Jobb, Klättraren, Mustaschen;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: