partyswede.blogg.se

2013-06-01
14:10:28

Walk of shame
Killen som gick the walk of shame härifrån nyss var väldigt nice. :) Och han var väldigt bakis ;) 

Vi träffades igår med gemensamma vänner. Tåflirting, smygande händer, hångel... Kul när det byggs upp en stämning hela kvällen. Jag frågade min kompis vad han tyckte, om jag skulle göra det med den här killen. Svaret blev: "Ja, kör! Kolla på hans händer." Mycket riktigt, han hade fina, långa fingrar och rätt stora händer.
Efter en kortare efterfest så gav vi oss av hem till mig. En liten dusch och sedan mot mitt rum. Han var rätt stor. Kanske inte jättestor, men större än vad jag haft innan. Den var skön. 
Det blev väldigt varmt på mitt lilla rum, trots öppet fönster, men vi körde på rätt bra. Jag märkte inte att en av mina roomies gick utanför dörren för att hämta något i kylen... Det gjorde tydligen killen jag var med. Han tyckte det var roligt att jag först hade bett honom vara tyst när vi kom hem och duschade, när jag sedan inte kunde vara tyst i sovrummet. Jag skyller det på honom. ;)
 
Så i morse blev det en omgång till, inte mig emot alls! Hade mysigt och roligt snack efteråt också. Skojade om walk of shame, eller walk of fame. Jag tyckte att han ska vara stolt, spela "just had sex" på telefonen och svassa ner på stan, men han var rätt bakis och önskade han hade solglasögon och pengar till taxi. :D 
 
Well well... Jag är jävligt nöjd. Har ju hans nummer så jag ska kanske invitera honom på en repris...? 
Mycket bättre KK tror jag inte att jag kan hitta. Om han nu vill, vill säga. Får se.
 
Detta blir andra ligget den här veckan... Nice :D
 
 
----------------Partysvenskan
Taggar: One night stands, Sex, Walk of shame;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: