partyswede.blogg.se

2013-05-02
14:09:16

Hoppas hoppas!
Fortsätter lite på det här med förväntningar nu eftersom Mystiska killen skrev att han skulle höra av sig nästa vecka när jag är i Sverige... Han undrade om jag var sugen och att han tyckte vi skulle försöka styra upp något. Yay! Så nu hoppas hoppas hoppas jag att han hör av sig nästa vecka! 
Han har funnits med i mina fantasier ett tag nu och det känns spännande att kanske få uppleva det äntligen! :D Som sagt, svårt att inte sätta upp förväntningar här! Han kanske inte ens kommer ha tid att ses? Och jag ser ju såklart mest fram emot att få träffa mina kompisar! 
 
Igår jobbade jag och såg att en kille kollade på mig när jag gick förbi med tomma glas. Så varje gång jag gick förbi så kollade jag på honom med. Även när han stod i baren och jag torkade bord så vände han sig om och log mot mig! Sjukt kul med småflirting så där. Inga ord, bara blickar och leenden! Men nu önskar jag lite att jag kanske hade blinkat eller något mot honom, eller pratat med honom när jag var vid deras bord. Han hade ju ögonkontakt med mig. Nu kanske han tror att jag bara var trevlig och inte så intresserad som han kanske var... 
Usch, dessa analyser... :P
 
Jag fick sms från Herr Awkward där han undrade hur jag mådde o.s.v. Jag svarade med att jag mådde bra och att jag inte ville framstå som en bitch, men att jag tyckte det var bäst att vi lät detta vara en engångsgrej. Han svarade då att han bara ville mötas över en kaffe och bli vän med mig. Han tycker jag är en intelligent och trevlig tjej och han hoppas jag ger honom chansen. 
Så jag svarade igen med att jag hade trevligt sist vi sågs, men att jag ville att det bara skulle vara en one night... Får se vad han svarar sen... Jag kanske är elak, det känns lite så, men jag tror det är viktigt att vara ärlig. Vi klickade ju inte. I alla fall kände inte jag det. Jag tror inte vi har särskilt mycket gemensamt heller... 
Lurigt sånt här... 
 
Ledig ikväll så kanske ett sms till mustaschen vore nåt... Ja, ni lär ju få reda på i morgon hur det gick ;)
 
 
-------Partysvenskan
Taggar: Analys, Herr awkward, Jobb, Mustaschen, Mystiska killen, One night stands, Partysvensk, Sex;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: