partyswede.blogg.se

2013-05-03
15:46:48

På besök hos Mustaschen
Igår hängde jag med mustaschen hem, äntligen! 
Fick vänta ett tag i kylan, då han blev tvungen att jobba längre än han trott, men sen tog vi taxi till huset där han hyr ett rum, som bara ligger ca 10 minuter gångväg från där jag bor. Typisk kollektiv och ungkarlsställe. Men det bryr jag mig inte särskilt om. Vi ska ju inte direkt hänga och se film där liksom. 

Så hur var det då? Det var nice! :D Skönt och mysigt eftersom jag fick sova över. MEN! Och det är ett rätt stort men... Jag började blöda, igen (går att läsa mer om första gången med mustaschen i One Night Stands), efter att han fingrat mig, rätt hårt. Det var skönt och allt, men han är nog rätt ivrig med fingrarna och kommer åt något eller så var jag lite torr vid något ögonblick, för det är inte mens. Så han visade fingrarna efteråt och sa typ "oj" och jag frågade "men vad gör du där inne egentligen?". Det blev dock inte så jobbigt och awkward som jag trodde det skulle bli. Han bad om ursäkt och hämtade papper åt mig och sa sen att han ville jag skulle sova över. Så han är en snäll kille, absolut. Han vet nog bara inte vad han gör där nere... Får väl lära honom nästa gång, om det blir någon nästa gång alltså. ;) Han kanske inte vill ses igen eftersom jag börjar blöda varje gång.. :P
Får se. 
Dessutom är jag rätt mycket ut form... Jag blir trött i benen när jag rider. :P Får nog se till att träna mer på det där hehe. Kanske blir jag så trött i benen för att han orkar längre än vad jag är van... Vi bytte ställning några gånger så det var inte bara jag som fick jobba den här gången. Och när han var klar så gav han ändå mig lite extra efteråt och det är schysst! Inte alla som gör det har jag märkt. 
Så, träna mera!
 
Ska göra mig klar för jobb om ett par timmar. Två dagars jobb nu och sen far jag till Sverige i en hel vecka! Ska äntligen få träffa mina fina kompisar igen. Får höra vad dom gjort sen sist, någon har nytt jobb och någon håller på med viktiga och roliga grejer i skolan. Och hoppas det blir gott väder så man kan gå ut och ha picknick! Kommer också tömma exets lägenhet på mina grejer och det ska bli skönt att bli kvitt allt det där strulet också! Ser väldigt mycket fram emot den veckan. :)
Sen ska ju kanske Mystiska killen höra av sig. Får se hur det går där. Hoppas att han hör av sig och man kan få en timma eller fem med honom iaf. ;) Han verkar sjukt upptagen... 
 
 
--------Partysvenskan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: