partyswede.blogg.se

2013-05-17
16:10:54

Spontanitet
Igår var jag spontan och hoppade in i duschen runt klockan 22 och fixade till mig för utgång. En kompis kom över och jag mötte upp med en annan ute på en bar. Helt spontant så bjöd jag en kille att hänga med hem och inviga mitt nya rum! Awesome med spontanitet. :D Kan kalla honom "Den Spontane"


Det var nice. Han var lite för full för att det skulle kunna bli en riktig final, men det var bra i övrigt. Han var rolig att prata med också. Eller rättare sagt, han pratade mycket om roliga saker. Tog på sig min klänning också.. Halsband och diadem med rosett var en självklarhet tyckte han. Så tog han kort på sig själv i spegeln med sin telefon. Haha sjuk kille! Ganska hyper. Han sov inte över, han skulle iväg på nånting tidigt på morgonen, men stannade hos mig till 5 ungefär och snackade och kollade på roliga bilder.
 
Han kommenterade mina ben och mitt ass när vi var på väg hem och jag sa att om han kommer till mitt jobb idag så kunde han sitta på uteserveringen och se mina ben och mitt ass gå upp och ner för trappen. Det tyckte han lät schysst så han sa att han skulle göra det! Skulle inte förvåna mig om han kommer, så galen som han var! Och jag skulle inte ha nåt emot det heller faktiskt... Kul med lite uppmärksamhet, även om det bara är ytlig. Ibland är det kul med ytlig bekräftelse tycker jag. Kanske vi kan försöka igen och få en final tillslut. ;)
 
Nu är det dags att planera outfit till jobbet ikväll. ;) Nåt som visar benen kanske... 
 
 
 
----------------Partysvenskan
Taggar: Den Mystiske, Jobb, One night stands, Partysvensk, Sex;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: