partyswede.blogg.se

2013-04-22
18:33:56

Fika på stan
Har suttit på ett fik på stan och bara läst, tittat på folk och funderat för mig själv över livet i allmänhet. 
 
Kommit fram till några punkter..
  • Jag gillar mitt liv som det är just nu. (även om vissa saker kunde vara bättre... :))
  • Hungerspelen är helt fantastiskt bra!
  • Det finns intressanta och snygga människor överallt.
  • Allt löser sig tillslut, det är bara svårt att se lösningen när man är mitt i skiten.
  • Det är så sjukt viktigt med vänner, spelar ingen roll att man inte ses varje dag. De finns där inom en. (och på facebook)
  • Norrmän är hurtiga!
 
Så... Det var bara några små tankar jag ville dela med er... 
 
Njut av de fina stunderna i livet, tänk inte så mycket på de mindre fina stunderna... :)
 
 
---------Partysvenskan
Taggar: Analys;

Kommentarer:
#1: Nathalie

Jag gillade Hunger Games, filmen alltså, den var bättre än förväntat =)

Svar: Ja filmen är grymt bra med. Tvåan är på väg har jag hört också. =) Men läs böckerna med, de är så spännande!
Partysvenskan

2013-04-23 @ 14:53:27

Hahaha, älskar sådana där fikastunder när man inte har bråttom och kan sitta och filosofera ;)

Svar: Ja det är så härligt! Små stunder för sig själv... :)
Partysvenskan

2013-04-25 @ 10:48:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: