partyswede.blogg.se

2013-04-14
13:14:00

Sex, sex, sex...
Jag tänker på sex hela tiden! På bussen, på jobbet, hemma, när jag diskar, när jag tittar på film eller serier... Frustrerande eftersom jag för tillfället inte kan få gjort något åt det! 
Men, om någon månad flyttar jag in i en ny lägenhet med mina roomies och kommer att få ett eget rum med en helt funktionell dörr! En DÖRR! Denna fantastiskt underskattade träinredningen med ett litet handtag på. Underbart.
 
Har märkt att jag, sedan jag blev singel, tittar på killar på ett helt annat sätt. (Obviously) Visst kollade jag på killar förut, typ "ja han var snygg", "han hade nice kläder" eller "tänk att få dra fingrarna genom hans hår". Men nu är det mer "Oj, kolla in låren! Tänk om man fick ligga mellan dom....", "Hans bröstkorg, wow, den är så stor! Undrar om hans kuk är stor..." och "Bulan på byxorna, bulan på byxorna, bulan, bulan...."
 
Är det konstigt att man tänker på sex ofta? "Nej" skulle nog vilken expert som helst säga. "Det är normalt att man som singel tjej tänker på sex dagligen". Men hela dagen? Tillockmed när jag jobbar och flirtar med kunder så kan jag inte låta bli, när jag går från bordet, att tänka "skulle inte tacka nej till ett knull med honom..." 
 
Fördelen med ett förhållande, likt det jag haft (sedan gymnasiet), är att man kan få sex, i princip, när man vill. Man sover ihop varje natt och sex är avslappnat och man känner varandras kroppar och vet vad den andra vill ha och behöver för att det ska bli så skönt som möjligt... Men som singel blir sex, för mig i alla fall, något mycket mer spännande! Jag lär mig nya grejer om mig själv, men också om sex och killar och deras kroppar! Jag har tillexempel lärt mig att, när man har one night stands så vill man ta vara på varje liten minut av sexet och närheten. Med mitt ex hade jag jättebra sex! Men när vi va klara lade vi oss och sov... Nu med mina one night stands så har det blivit både två och tre omgångar per natt! Jag blir inte mätt! 
 
Varför är sex så otroligt skönt om det inte är meningen att man ska njuta av det så mycket som möjligt?
 
 
------ Partysvenskan
Taggar: Friendzonaren, Lägenhet, One night stands, Partysvensk, Sex;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: