partyswede.blogg.se

2013-06-11
12:07:07

Sexchatta...
Att sexchatta är rätt kul! :D Jag är lite dålig på att skriva grejer dock... Inget fel på fantasin, verkligen inte! Men, när jag ska skriva det så blir det konstigt. Jag tänker "Tänk om han tycker det här låter knäppt?" "Skrämmer jag honom om jag skriver så här?" "Tycker han det här är för mycket/för lite?" Ja, mycket tankar här... Fast det kanske egentligen bara handlar om att släppa spärren och köra på det som man tycker om! Som när man har sex på riktigt... Då gör jag ju bara det jag själv tycker om och kör på. Inte så att jag våldtar stackars snubben! Sex är ju ett spel för två spelare (eller fler om man är sån) och då är reglerna lika för båda. 
 
Men i chatten kommer spärren upp ändå. Jag säger inte så mycket när jag har sex, så att skriva allt ord för ord är lite ovant... Men med den här killen är det kul! Vi skojar lite emellanåt också. 
 
Är det någon därute med vana av sexchattande? Dela gärna med er av tips eller erfarenheter i så fall!
 
 
---------------------Partysvenskan
Taggar: Pirr, Sex;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: