partyswede.blogg.se

2013-05-30
12:15:09

Sommaren är här
Nu har sommaren kommit på riktigt! Så härligt! Man kan gå i shorts, sova med bara påslakan, vara ute hela natten... Awesome!
 
Häromnatten var vi ute ett gäng och efterfestade i en park på en liten höjd och såg på soluppgången och drack öl. Det var en så himla bra start på sommarsäsongen också. Hädanefter är det jobb, jobb och åter jobb. Ska försöka plira in lite partaj och annat kul mellan också. Ser fram emot det.
 
Hade besök inatt av en lite speciell snubbe. Träffades ute på stan, efterfest hos oss och sen gick vi och la oss...
Han blev aldrig helt hård och kunde inte komma, men jag antog att det var alkoholen. Tydligen var det inte det. Han sa att han hade haft det problemet ett tag... Fick avsluta med min leksak istället och det verkade han inte ha något emot. :) Småpratade lite i morse och han var trevlig, men lite speciell. Ganska intensiv och frågade grejer hela tiden. Men som sagt, trevlig.
 
Börjar bli smått frustrerad över att snubbarna jag hittar och är med inte kan avsluta. Måste försöka med lite mindre alkohol i fortsättningen kanske... eller kanske försöka igen på morgonen. Jag tycker om när killen kommer. Det måste inte nödvändigtvis vara ett porrscenssprut! Men det känns bra när man vet att han kommit av mig liksom... En liten egoboost. :)
 
Har börjat uppskatta tid för mig själv också. Har hänt ett par gånger efter jobb att jag bara går med musik i lurarna eller bara sätter mig någonstans och njuter av ensamheten. Att vara för sig själv. Så underskattat! Jag har alltid haft problem med att vara ensam, men nu har jag börjat njuta av det och uppskattar det på ett annat sätt.
 
 
 
Så det var en liten uppdatering :)
 
 
 
---------------------------Partysvenskan
Taggar: Analys, Jobb, One night stands;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: