partyswede.blogg.se

2013-06-04
20:10:19

Pirr
Hängde med samma kille i lördags natt också. Jag klev av jobbet vid två på natten och han hade precis följt en kompis hem så vi möttes på stan och gick hem till mig. Ytterligare en natt med bra sex, prat och den här gången fick jag även spela och sjunga lite för honom. Han ville bli mindre full innan vi gjorde något. Han tyckte det var fint och jag tyckte det var rätt mysigt.. :) Han är väldigt bra. Fick mig att komma på morgonen och det var länge sedan någon fick mig att komma, utom jag själv såklart... Så myste vi och pratade lite om att ses igen. Han har en del att göra och jag jobbar ju... Men jag hoppas vi kan ses igen. Kanske det här kan bli en sommarfling?
 
Jag är pirrig i kroppen.. :)
 
 
 
----------- Partysvenskan
Taggar: Partysvensk, Pirr, Sex;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: