partyswede.blogg.se

2013-04-11
17:54:00

One night stands
Idag är det två månader sedan jag hade mitt första one night stand. För en 24åring antar jag att det är rätt konstigt eller ovanligt, men eftersom jag varit i ett förhållande sedan jag började gymnasiet så är det för mig rätt nytt. Efter den första har jag haft två till och jag tänkte jag skulle ta och berätta min syn på one night stands och hur jag upplevde mina. Kanske det finns någon därute som delar min syn på det här, eller kanske tycker tvärtom. Hur som helst så får ni gärna kommentera och dela med er av era egna erfarenheter, tips eller åsikter! 
Som sagt. Jag har på två månader haft tre one night stands. För mig känns det helt ok. Att ha tre olika på två månader, i två olika städer känns inte så konstigt, eller? Däremot önskar jag att jag kunde ha sex oftare, men det kommer väl kanske om jag lyckas hitta någon KK eller så. 
 
Det första one night standet hittade jag på en nattklubb i sverige. Jag var nysingel och ute efter en natt med sex. Var med några av mina närmaste vänner och de visste att jag ville och behövde ut och röra på mig så de stod bakom mig i mitt beslut när jag valde att gå hem med en kille jag dansat med på schalgergolvet i en halvtimma-timma ungefär. Han måste ha märkt att det var detta jag var ute efter, då jag hade på mig en svart kort klänning med skinndetaljer, som framhävde kurvorna, och höga klackar. Min outfit sa typ "ska vi?". På vägen hem var jag noga med att klargöra att detta bara skulle handla om sex och han verkade nöjd med det. (vilken kille skulle inte bli nöjd med det?) Han komplimerade mina fina skor och ju närmare min lägenhet vi kom, desto mindre pratade vi. 
Väl inne i lägenheten kastade vi oss över varandra, klädesplagg flög, skorna dunsade i väggen och vi hade rätt vilt sex. Han var stor och stark och kunde lyfta upp mig i sina armar, vilket var nytt för mig eftersom mitt ex "friendzonaren" inte brukade göra detta och jag tjoade och fnissade. Uppe i hans armar så stannade vi upp lite och jag sa att jag var törstig, så han bar mig in i köket (helt sjukt sexigt enligt mig) och vi tog ett varsitt glas vatten. Vi sneglade lite på varandra där vi stod helt nakna i mitt kök och jag tog sedan tag i hans penis och drog med honom in i sovrummet igen... som ett koppel på en hund... :P
Efter ännu mer hett sex så låg vi utmattade, han på rygg och jag på mage bredvid honom då han säger "Stod inte sängen där förut?" Jag såg mig omkring i rummet. Jodå, vi hade knullat sängen åt sidan med någon meter och vi skrattade bägge två. Jag fnissade lite för jag var så nöjd med att äntligen fått ligga och han undrade vad det var. Jag fnittrade ännu mer och utbrast "Score!" och han skrattade också.
På morgonen väckte han mig med att smeka mig och jag tog sedan över så jag kunde komma. (Gjorde det själv istället för att säga åt honom vad han skulle göra för att få mig att komma, mest för att jag fortfarande inte hade kommit på natten, men det gjorde inget för det var så bra ändå!) Sen fick han en liten behandling och vi ligger återigen nöjda bredvid varandra i någon timma och småpratar om natten och han blev lite förvånad när jag sa det var mitt första one night stand, men han verkade inte tycka att det var någon big deal ändå. När han gick sa han "vi kanske ses i dimman någon gång" och jag ångrade att vi inte bytte nummer, men jag hade ju varit tydlig med att det bara var en engångsgrej... :)
Jag vill kalla honom "sängflyttaren"...
 
Det andra one night standet var redan helgen efter. För snabbt? Kanske, men då kändes det rätt ändå. Jag hade den här gången ingen vågad outfit, utan svarta byxor och en blus som knyts i midjan. Jag var på en pub med en killkompis och jag minns inte alls hur jag träffade killen som jag gick hem med, men jag minns hans lägenhet som var helt galet fin. Visade sig sen att han fixar lägenheter och säljer dom. Det kändes lite som en dröm! Vi hade också bra sex, även om jag inte minns allt, men morgonen efter var alla kondomer använda så vi hade skyddat oss i alla fall! 
Jag gav honom en avsugning på morgonen eftersom kondomerna var slut, men han vände sig aldrig mot mig efteråt, (lite otrevligt gjort enligt min åsikt) så jag tog saken i egna händer och smekte mig själv till orgasm. Det verkade tända honom lite för innan jag kom tog han min hand och förde den till sin penis igen. Så än en gång sög jag av honom och vi somnade igen. 
Vi kan kalla honom för "lägenhetsfixaren".
 
Det tredje one night standet var för bara några dagar sedan när jag var på en företags/branschfest i norge. Ett stort gäng som fyller två bussar, med bara folk inom restaurang, bar, nattklubb åkte iväg på fest och det var en 18 timmars jämn fylla! Väldigt roligt och galna människor på ett hotell på en skidort i norge. På natten var det livemusik i en nattklubb på hotellet och efter timmar av spanande så såg jag en kille med mustasch som satt med armarna i kors och såg ut över dansgolvet. Jag ställde mig bredvid honom och härmade hans kroppsställning och plutade med underläppen för att skoja lite med honom. Han skrattade och bjöd upp till en bugg! Så vi dansade i kanske en kvart när jag kom på att, här har jag chansen till att få nuppa! Jag frågade honom om vi skulle gå någon annan stans, han såg lite förvånat på mig och sa ja. Så vi gick ut i kylan och hånglade bakom ett hörn. Jag hade aldrig hånglat med en kille med sån mustasch förut, så jag fnittrade när mustaschen kittlade mig i näsan. :) Han skrattade lite också och jag undrade om vi kunde gå till hans rum. Han trodde att hans rumskompis inte var där så vi gick dit. Hela tiden verkade han lite fundersam eller kanske var han inte beredd på att faktiskt få ragg. Kanske var det därför han satt som han gjorde på nattklubben. Tillslut var vi på hans hotellrum med sovloft och började strula. Hans rumskompis kom in och (låt oss kalla honom mustaschen) "mustaschen" bad honom gå ut, så fick vi vara ifred. 
Jag red honom och han var nog rätt full för han kom aldrig, vi bytte ställning efter ett tag för jag blev trött i benen. Han gillade mina bröst och ville ligga underst igen så han kunde klämma på dom, så jag fick rida honom igen och efter ett tag (kunde lika gärna vart 10 minuter som 40 minuter!) orkade jag inte mer så vi lade oss i en 69. Då upptäckte jag att han tagit av kondomen och jag undrade när han hade gjort det. "Nyss" sa han och jag sa att han måste säga till om han ska göra nåt sånt! Det tyckte jag var lite respektlöst när jag varit så noga med att han skulle ha den på! Så efter ett tag när han sa att han inte kunde komma så lade jag mig så att han kunde fingerpulla mig. Det var riktigt skönt och han var ivrig på att försöka komma åt g-punkten. Jag kom aldrig men det var väldigt skönt och jag ålade mig runt när han gjorde det hårdare. 
Efteråt darrade jag till lite varje gång jag rörde benen eller skrattade eller när han smekte mig ner över magen då vi småpratade. Han tyckte det var häftigt att jag darrade så mycket. Det var nog mest för att jag var lite öm och för att han hade gjort det så hårt, fast det var skönt! 
När han sen gick för att hämta vatten så såg jag att det var lite blod i sängen. Någon gång måste jag ha varit lite torr och han råkat förstöra någon slemhinna eller nåt, men jag sa i alla fall till honom att jag börjat blöda. Han verkade inte ha nåt problem med det, utan ville att jag skulle stanna kvar över natten. Jag sa att jag gärna ville gå till mitt rum och göra mig i ordning... Så jag gick min "walk of shame" till mitt hotellrum och upptäckte att min roomie hade låst ut mig. Kul. Verkligen. Så knackade jag på hos en annan kompis och fick sova där istället. 
Det var "mustaschen" det... Jag fick hans nummer och han sa att om jag hade tråkigt någon kväll så kunde jag höra av mig. Vi sa att ingen av oss var ute efter något seriöst. Kanske blir så att jag hör av mig till honom, trots att det var lite awkward med blodet. :) Mustaschen kittlade ju rätt skönt ändå ;)

Så det är historierna om mina, hittills, tre one night stands... Ni får gärna fråga, kommentera, dela med er av egna upplevelser. Eftersom jag är rätt ny med detta så vore det kul att få höra en annan synvinkel på t.ex grejen med att "lägenhetsfixaren" inte brydde sig om jag fick komma eller inte... eller att "mustaschen" tyckte jag skulle stanna, trots blodiga lakan... Vet inte vad som är vanligt eller konstigt, så jag blir tacksam om ni som varit med om liknande grejer hör av er. Vad säger man, vad gör man?

Ser i alla fall fram emot mer sex och party framöver, nu när jag äntligen fått min första lön! Yay!
 
--- Partysvenskan
Taggar: Lägenhetsfixaren, Mustaschen, One night stands, Sex, Sängflyttaren;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: